Nissan Note Owners Forum banner

1 - 7 of 7 Posts

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #1
Hallo allemaal
Mijn Note uit 1010 1.4 stuurt niet goed.
Om de 2/3 seconden moet ik het stuur coriceren.
Hij vind geen nul punt hij trekt niet naar links of rechts. Maar hij wil ook niet recht vooruit.
Originele wielen 16 inch nieuwe voorbanden hij is uitgelijnd stuurstang is opnieuw afgesteld op 30 graden.
Maar hij doet het nog steeds.
Kan het electronische stuurbekrachtiging zijn. Of moet die uitgelezen ingelezen worden.
ik weet het niet meer.
met vriendelijke groet S B

·
Registered
7 Posts
Hallo allemaal
Mijn Note uit 1010 1.4 stuurt niet goed.
Om de 2/3 seconden moet ik het stuur coriceren.
Hij vind geen nul punt hij trekt niet naar links of rechts. Maar hij wil ook niet recht vooruit.
Originele wielen 16 inch nieuwe voorbanden hij is uitgelijnd stuurstang is opnieuw afgesteld op 30 graden.
Maar hij doet het nog steeds.
Kan het electronische stuurbekrachtiging zijn. Of moet die uitgelezen ingelezen worden.
ik weet het niet meer.
met vriendelijke groet S B
A very rough-and-ready translation of the above:
Hello everyone
My Note from 1010 1.4 is not sending properly.
Every 2/3 seconds I have to correct the steering wheel.
He does not find a zero point, he does not pull to the left or right. But he also doesn't want to go straight ahead.
Original wheels 16 inch new front tires, the steering rod has been aligned and has been readjusted to 30 degrees.
But he still does it.
Can it be electronic power steering. Or should it be read in.
I do not know anymore.
kind regards S B

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #4
Hallo
Moet de auto eerst uitgelezen worden en ingesteld.
En daarna weer opnieuw uitgelijnd worden.
Met vriendelijke groet Sjon

·
Registered
3 Posts
Discussion Starter #6
Hallo allemaal
Even een update
Heb de 2 voorwielen naar achteren geplaatst en de achterwielen naar voren geplaatst probleem opgelost.
Het stuur trekt niet meer naar links of rechts maar rijd mooi recht en strak zoals het hoort.
Heb een week later de achterwielen weer naar voren geplaatst en nu kruislings alleen aan de voorzijde heb ametriese banden dus dat kan hij rijdt nog steeds strak en goed. Hopen dat een andere hier ook wat aan heeft.
Groetjes Sjon

·
Super Moderator
1,846 Posts
Rough translation......!!

Just an update Have the 2 front wheels placed back and the rear wheels placed forward solved the problem. The steering wheel no longer pulls to the left or right, but drives nicely straight and tight as it should be. I put the rear wheels back a week later and now only crosswise at the front I have ametriese tires so he can still drive tight and well. Hope someone else will benefit from this too

//

1 - 7 of 7 Posts