Nissan Note Owners Forum banner

E12 1.5 DCI Motorsteun.

2.4K views 4 replies 3 participants last post by  Goonluvingypsy  
#1 ·
Hallo allemaal. Ik heb onlangs een Note E12 1.5 DCI gekocht en vraag me af of jullie me kunnen helpen met een probleem dat ik heb. De auto maakt een geluid bij het accelereren (onder belasting), het is als een luid geratel en het verdwijnt bij een constante snelheid. Mijn monteur lijkt te denken dat het de motorsteun (afgebeeld) is die dit geluid maakt, omdat hij heeft gemerkt dat iemand al wat schuim eromheen heeft geprobeerd te gebruiken. Ik heb problemen met het vinden van dit onderdeel, de Nissan-dealer zegt dat er geen op voorraad is in het VK? Weet iemand of dit onderdeel ergens te koop is? Hartelijk dank.
Image

#3 ·
Hallo Sineu, hartelijk dank voor uw antwoord. Ik heb een paar stroomonderbrekers gemaild, maar tot nu toe geen succes. Ik ben ook een beetje terughoudend om gebruikt te kopen, omdat ik misschien nog slechtere koop dan de mijne.

Ik heb die website geprobeerd, ze hebben het niet op voorraad.

#5 ·
Hoi Sineu, hartelijk dank voor je antwoord. Ik heb een paar breakers gemaild, maar tot nu toe geen succes. Ik ben ook een beetje terughoudend om gebruikt te kopen, zou zelfs slechter kunnen kopen dan de mijne.

Ik heb die website geprobeerd, ze hebben het niet op voorraad.
Ik had dit probleem en kocht een goede tweedehands unit van eBay. Net gecontroleerd en deze gevonden ebay nr. 335857701601
eenvoudige tools, eenvoudige oplossing.

#4 ·
Haal het onderdeelnummer op van de site die ik noemde en zoek ernaar. Mogelijk vindt u er een te koop op het continent. Ik merk vaak dat zoeken met onderdeelnummers meer resultaten oplevert dan zoeken met een beschrijving van het onderdeel. Vergeet niet om uw VIN-nummer in de Partsouq-website in te voeren om de juiste reserveonderdelenlijsten te krijgen.